דף הבית » בתקשורת » ישראל היום: קיטו מרום מעבירה הכשרות מקצועיות קבועות בנושא אלרגיות
ילדים עם אלרגיות במסגרת הצהרון

ישראל היום: קיטו מרום מעבירה הכשרות מקצועיות קבועות בנושא אלרגיות

Rate this post

קיטו מרום בראיון לישראל היום העלתה נושא שמדיר שינה מעיניהם של הורים רבים ברחבי הארץ: איך מתמודדים בצהרון עם ילדים אלרגיים?

ידוע שצהרונים, קייטנות ומסגרות של אפטר סקול סובלים באופן כללי ממחסור בכוח אדם, או מחוסר יציבות של צוותים. זו בעיה כשמדובר בילדים קטנים ובריאים – אך כשמדובר בילדים עם אלרגיות מסכנות חיים, זו כבר סוגיה של פיקוח נפש.

 

ילדים בגילאי גן או בכיתות א' וב', לא תמיד מודעים למגבלות האלרגיה שלהם, ואי אפשר להטיל עליהם את השליטה בכך באופן בלעדי. כתוצאה מכך, רוב הסיכויים שילד הסובל מאלרגיות אכן יפתח התקף בשלב כלשהו במהלך השנה, מבלי שיינתן לו מענה מקצועי הולם ובעיקר, מיידי.

אם התמזל מזלכם והילד שלכם לומד במסגרת צהרון או קייטנה המנוהלים על ידי חברת קיטו מרום, שפר עליכם מזלכם. בקיטו מרום אין בעיה של תחלופה בקרב אנשי הצוות, וכולם עוברים הכשרה מסודרת להתמודדות במקרים של התפתחות אלרגיה אצל אחד הילדים.

לדברי אלי כסיף, מנכ"ל החברה ששמה הולך לפניה כבר שנים ארוכות, כל העובדים משתתפים בהשתלמויות והדרכות מסודרות בנושאי אלרגיה, בין היתר באמצעות עמותת יה"ל. האם זה תפקידם של מובילי הצהרון להיות בעלי הסמכות בנושא זה בשעות הצהרון? לא, אבל בהיעדר סיוע ממלכתי קיטו מרום לקחה על עצמה להעניק לכל עובדיה כלים להתמודדות בכל התפרצות, ומחייבים גם שילדים הסובלים מאלרגיה יהיו מצוידים במזרק אפיפן.

ניווט פוסטים

קיטו מרום - עדכונים אחרונים מהבלוג

נגישות